miercuri, 18 martie 2015

Shailene Woodley in Nylon Magazine (aprilie 2015)

Despre cariera: Acum doi ani mi-a fost foarte usor sa inteleg si sa spun povestea unei adolescente de 16 ani, iar acum simt ca n-as putea s-o spun la fel de bine.

Despre rolul lui Tris in seria Divergent: Tris nu s-a nascut o super eroina, dar ce-mi place la ea este faptul ca ii poti urmari evolutia. De fiecare data cand sunt in rolul lui Tris simt ca da, ma intorc la Tris, dar in acelasi timp ma intorc la Shai si la cine Shai era in 2012 si cine era in 2014.Daca nu m-as fi schimbat, ar fi fost mai usor...dar ultimii doi ani au fost foarte intensi pentru mine. Incep sa devin cineva.

De ce Tris este importanta: Cand i-a fost teama, ea n-a fugit, nu s-a dat batuta, ci a luptat. Si cred ca asta este un mesaj minunat pentru tinerele femei.

De ce nu se considera feminista: Nu-mi place sa spun ca sunt sau nu feminista, pentru ca din punctul meu de vedere este doar o demunire. Nu vreau sa fiu definita de un singur lucru. De ce trebuie sa avem aceasta denumire, ca sa fim impartiti? Cu totii ar trebui sa ne acceptam asa cum suntem, in ciuda convingerilor noastre.

Despre media si faima: Daca ne-am concentra la fel de mult pe genocidul ce se intampla chiar acum in parti ale Africii cum ne concentram pe acel articol, ganditi-va ce-am putea realiza.