miercuri, 18 martie 2015

#Insurgent : Interviu nou cu Keiynan Lonsdale (Uriah)

Teen.com: De ce crezi ca au asteptat pana la Insurgent ca sa-l introduca pe Uriah?
KL: Cred ca din mai multe motive. Cred ca au vrut sa-l prezinte corect si nu grabit, pentru ca este un personaj indragit in carti. 

Unde era cand ai aflat ca ai primit rolul?
KL: Tocmai coborasem din metrou si ma duceam la un curs de dans. Stiam ca probabil va trebui sa predau restul anului si apoi gata.

Ai inceput sa te pregatesti pentru rol imediat?
KL: Da, am cumparat cartile, ca sa vad cum s-i l-a inchipuit Veronica Roth pe Uriah.

Cum a fost sa lucrezi alaturi de Shailene, Theo si Miles? Te-ai distrat cu ei?

KL: Din cauza programului nu prea am apucat sa petrec timpul cu Ansel si Miles. Dar i-am intalnit si am avut vreo doua scene impreuna. Si a fost super. Au fost extraordinari! Majoritatea scenelor mele sunt cu Shailene, datorita prieteniei dintre Tris si Uriah. O respect ca actrita si femeie, pentru ca pare asa de confortabila in propria-i piele. Si e foarte tare ca reprezinta un model pentru tinerele femei. Suntem ca de aceeasi varsta, asa ca a fost o placere sa o cunosc si sa invat de la ea.

Recent am vorbit cu Jonny Weston, iar el a spus ca i-a fost teama cand s-a alaturat distributiei. Pentru tine cum a fost?
KL: Destul de intimidant, pentru ca restul actorilor au fost impreuna de atata timp. Dar cu totii au fost draguti si asta a facut situatia mai usoara.

Jonny a mai spus ca ati tinut intreceri in flotari? Te-ai implicat si tu?
KL: Eu intotdeuna pierdeam sansa! Tot ziceam, vreau si eu sa particip, si-apoi ma uitam la ei si vedeam ca deja incepusera. Si o lasam pe data viitoare. Dar cred ca eram doar lenes!

Fiind un Neinfricat, sunt sigur ca Uriah are parte de multe provocari. Ai vreun sfat pentru tinerii care se lupta cu propriile probleme in viata?
KL: Cand esti adolescent si esti in scoala, se intampla multe. Si nu conteaza decat sa ramai calm si sa mergi tot inainte. E important sa nu te lasi invins.

Spre ce factiune crezi ca te-ar fi indreptat simularea?
KL: Greu. Nu stiu ce ar fi ales pentru mine. Dar stiu ca eu as fi ales Erudita. Nu pentru ca sunt super inteligent, ci pentru ca-mi place ideea de cunostinte si invatat. 

Stim cu totii ca fanii Divergent cu foarte dedicati. Care-i cea mai tare faza de care ai auzit?
KL: Fanii fac multe chestii frumoasa. Dar cand am primit rolul, am observat ca am inceput sa primesc amenintari. Si unele erau amenintari cu moartea la de fetite de 10 ani! Spuneau ca as face bine sa joc rolul lui Uriah asa cum trebuie. Asa ca sper ca voi fi Uriah-ul pe care s-i l-au dorit!

Si ce faci in timpul liber?
KL: Dansez inca de cand aveam 4 ani. Asta e ceva ce inca fac. Sunt inscris si la niste cursuri de dans.